فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک

کلمات کلیدی

یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس

یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس

یخچال و فریزر تی سی ال

یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K715W

کولر گازی جی پلاس

ماشین ظرفشویی جی پلاس

اتو بخار تفال مدل FV 5692

نقرس و مواد غذایی ممنوعه برای افراد مبتلا به نقرس

بهترین نوع ماسک

رفتار اشخاص دارای اختلال سایکوپت

تفاوت مایکروویو و مایکروفر

اجاق گاز صفحه ای تکنوگاز مدل TH5930S

اجاق گاز صفحه ای تکنوگاز مدل TH5916G

هود تکنوگاز مدل TDG910B

هود آشپزخانه تکنوگاز مدل TDG909B

اجاق گاز شیشه ای مدل TTG-15960تکنو+

اجاق گاز مبله تکنوگاز مدل P1X96G5VC

طرز تهیه اسموتی انبه و موز

طرز تهیه شیک طالبی

طرز تهیه شیک انبه

طرز تهیه شیک نوتلا

اختلال سایکوپت

دهه اول محرم هیئت کجا برویم؟ 25 مرداد 1400

مدل های مختلف دروغ

یخچال فریزر جی پلاس مدل GRF-K515T

یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-K311S

یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K716BG

یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K726BG

یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-K311W

یخچال فریزر جی پلاس مدل GRF-K517W

۷۰ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی

جاروبرقی سایا مدل فوتون

جارو برقی مدل فوتون – Fotun

جارو برقی مدل فوتون – Fotun یکی از محصولات باکیفیت و کاربردی شرکت پارس خزر می باشد.

این دستگاه از نوع جارو های کیسه ‌دار است که با برخورداری از توان موتور 2000 وات می‌تواند کوچک ‌ترین قسمت ‌های خرده شده را هم از زمین جمع کند و به آسانی سطوح مختلف را جارو کند.

جاروی دستی یا جاروی شارژی همیشه نمی‌تواند تمام قسمت های خرده را جمع کند، بهتر است برای جمع آوری تکه ‌های زباله یا خرده‌های مواد غذایی از جاروی برقی قدرتمندی استفاده کنید تا تمامشان را مکش کند.

هر زمان که مخزن در حال پر شدن باشد، دستگاه از طریق نشانگر که برای آن طراحی شده اطلاع خواهد داد.

شعاع کارکرد جارو برقی پارس خزر مدل 15 متر می باشد به همین دلیل می‌تواند فضای نسبتا زیادی را پوشش دهد.

 

جارو برقی مدل فوتون – Fotun

این جارو وزن بسیار کمی دارد به راحتی همه می‌توانند آن را به‌سادگی بلند یا جابجا کنند.

یکی از ویژگی های این محصول لوله تلسکوپی قابل تنظیمی باشد که به سهولت جارو‌کشی می‌افزاید.

 فیلتر ضد حساسیت از دیگر مواردی است که به کیفیت عملکرد این دستگاه افزایش می دهد.

این محصول با ولوم تعبیه شده بر روی بدنه می‌توان قدرت مکش را تحت کنترل داشته که کمترین میزان تا بالاترین حد تغییر می‌دهد و حد متوسط آن که حالت Eco یا بهینه نام‌گذاری شده، ضمن مکش با قدرتی مناسب، مصرفی متوسط و بهینه خواهد داشت. 

شرکت پارس خزر، سال‌ها در تولید و عرضه انواع لوازم برقی خانگی فعالیت پررنگی داشته و توانسته با ارائه‌ی محصولاتی با کیفیت رضایت مصرف‌کنندگان این حوزه را جلب کند.

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

لوازم خانگی پارس خزر را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، جارو برقی پارس خزر را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • ستاره علوی
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 43S6510 سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 43S6510 سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی مدل 43S6510 سایز 43 اینچ جدیدترین تلویزیون FULL HD  با قیمت و کیفیت مناسب در بازار عرضه میگردد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 43S6510 سایز 43 اینچ کیفیت FULL HD که تصویر را با رزولوشن 1080*1920 نمایش می ‌دهد.

این محصول با ابعاد 43 اینچی، متناسب با سالن‌ های کوچک و متوسط ساخته شده است.

می ‌توانید این محصول را به ‌وسیله ‌ی پایه‌ ی آن، روی میز تلویزیون قرار داده یا برای استفاده‌ی بیشتر از محیط اتاق، به دیوار متصل کنید.

این محصول برای بالا بردن کیفیت پخش برنامه های تلویزیونی و فیلم های مورد نظر توانایی انتخاب کیفیت ویدیو را برای مشتری فراهم کرده است هم چنین این شرکت با قرار دادن دو اسپیکر 8 واتی با ارایه صدای بدون نویز، مشتری را از خرید هر گونه باند اضافه بی نیاز می کند.

این محصول مجهز به یک گیرنده ‌ی دیجیتال داخلی می باشد که این قطعه در واقع یک واسطه بین آنتن و تلویزیون است که با تقویت کیفیت صفحه، تصویر بهتری را نمایش می‌دهد.

این مدل برای سهولت کار کاربران، به درگاه USB و HDMI مجهز شده که امکان اشتراک ‌گذاری فایل ‌های متنوع را فراهم می‌ کند.

زاویه ‌ی گسترده ‌ی دید این تلویزیون، این امکان را می ‌دهد که به ‌راحتی در حالت ‌های مختلف به آن نگاه کنید.

این تلویزیون به یک گیرنده ‌ی دیجیتال داخلی مجهز است که این قطعه یک واسطه بین آنتن و تلویزیون می باشد و با تقویت کیفیت صفحه، تصویر بهتری را نمایش می‌ دهد.

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

محصولات تی سی ال را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، تلویزیون ایکس ویژن را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • ستاره علوی
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی

یخچال 5 فوت ایستکول مدل TM-835-80

یخچال 5 فوت ایستکول مدل TM-835-80

یخچال 5 فوت ایستکول مدل TM-835-80  ابعاد کوچک آن باعث شده محصولی با قیمتی مناسب و اقتصادی اما با کیفیتی عالی است که یکی از محصولات ایستکول می باشد .

این محصول جز یخچال های کمبی یا بالا و پایین می باشند که کوچک ترین یخچال تولید شده به بازار عرضه می شوند.

ابعاد کوچک این یخچال باعث شده که امکان استفاده درهرمکانی برای این دستگاه وجود داشته باشد .

با توجه به نحوه کارکرد آن در هتل ها ،مکان های اداری، تجاری، بیمارستان، داروخانه و آزمایشگاه ها و برای افرادی همچون دانشجوها، کارکنان مغازه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

از ویژگی های این محصول میتوان به ابعاد کم و وزن کم و گنجایش تقریبا مناسب آن اشاره کرد.

یخچال مدل TM-835-80 کم مصرف و ساده با گنجایش 80 لیتر ، با ابعاد 80*54*44 سانتی متر و مصرف انرژی B توسط برند ایستکول تولید شده است .

 

طراحی یخچال 5 فوت ایستکول مدل TM-835-80

پایه های قابل تنظیمی برای این یخچال طراحی شده است که درمحیطی که شیب دارد نیز بتواند مورد استفاده قرارگیرد . دستگیره روی درب این یخچال نیز بصورت مخفی کار شده است .

این محصول می‌توان به 3 طبقه در داخل ، لامپ روشنایی، مصرف انرژی بهینه، پایه‌ی قابل تنظیم، سیستم روشنایی ، سبد میوه و طبقه جداشونده، صدای کم و نگهداری مواد غذایی به‌ صورت تازه و با دوام اشاره کرد.

طبقات آن ازجنس میله ای فلزی است و صندوق شیشه ای نیز درقسمت پایین یخچال جهت میوه و سبزیجات مختلف درنظر گرفته شده است .

همچنین سه طبقه روی در این یخچال دارد که جهت نگهداری بطری درسایزهای متفاوت مناسب است . در بالای درب آن فضایی برای قرارگرفتن تخم مرغ و یا پنیر و کره تعبیه شده است .

 

شرکت صنعتی تکران مبرد

شرکت صنعتی تکران مبرد درسال 1365 محصولات خود را با برند ایستکول، به بازار عرضه نمود .زمینه فعالیت این شرکت تولید محصولات سرمایشی صنعتی مانند آبسردکن و یخچالها درابعادی کوچکتر می باشد که دراین زمینه سهم بسیاری را دربازار از آن خود کرده است .

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

محصولات ایستکول را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، یخچال های مینی ایستکول را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • ستاره علوی
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی

تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-49H1800U

تلویزیون ال ای دی دوو مدل Daewoo DLE-49H1800U

تلویزیون ال ای دی دوو مدل Daewoo DLE-49H1800U اگر قصد خرید یک تلویزیون باکیفیت تصویر 4K را دارید و یکی از گزینه هایتان تلویزیون های دوو است. این برند مدل ها و سایزهای متنوعی دارد.

تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-H1800U جدیدترین تلویزیون تولید شده در خانواده دوو است. تلویزیون های دوو متناسب با طیف وسیعی از مشتریان، تولید و روانه بازار میگردد.

این محصول دارای کیفیت تصویر اولترا اچ دی (Ultra HD-4K) است که کیفیت تصویر باورنکردنی را برای شما فراهم می آورد. وجود 2 درگاه USB برای اتصال فلش یا حافظه خارجی به همراه پشتیبانی از 3 درگاه ورودی HDMI از دیگر امکانات این محصول است.

تمامی محصولات دوو با گارانتی رسمی انتخاب سرویس در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

 

طراحی ظاهری

با بررسی به عمل آمده از تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-H1800U به قطع می توان گفت این محصول دوو طراحی بسیار زیبایی هم دارد و می‌تواند افزونه‌ی مناسبی برای دکوراسیون خانه باشد. پایه‌ها طوری طراحی شده‌اند که تلویزیون از رو به رو ظاهر جالبی داشته باشد. همچنین طراحی قاب این تلویزیون با کمترین حاشیه تصویر بی نهایت را برای بیننده تداعی می کند.

 

کیفیت تصویر

تلویزیون جدید دوو با کیفیت تصویر 4K امکان تماشای تصاویر را با کیفیت 8.2 مگاپیکسل را فراهم می کند. همچنین رزولوشن این دستگاه 3840 در 2160 می باشد که برای تماشای هر چیزی شما را به دلیل کیفیتش وادار به دقت درباره جزئیات می کند. نسبت تصویر این تلویزیون 16:9 می باشد که در کلاس جهانی استانداردی قابل قبول است. تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-H1800U به دلیل صفحه نمایش تخت با پنل IPS و زاویه دید 178 درجه می تواند شما را در مرکز صفحه خود قرار دهد.

 

گیرنده دیجیتال DVB-T2

نصب و تعبیه گیرنده‌ی دیجیتال داخلی در تلویزیون دوو مدل Daewoo H1800، مصرف کنندگان را از تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده‌ی جداگانه، بی‌نیاز می‌کند. گفتنی است که این گیرنده‌ی دیجیتال، به تیونر DVB-T2 برای دریافت بهتر امواج مجهز شده است.

 

فرمت های صوتی وتصویری تلویزیون دوو مدل Daewoo DLE-49H1800U

این محصول در کنار پخش تصاویر، یک مدیا پلیر نیز است و از فرمت های صوتی و تصویری مختلف پشتیبانی می نماید. درگاه های ورودی و خروجی مختلف این امکان را به کاربر می دهد تا برای اتصال دستگاه های دیگر و استفاده از امکانات آن بهره مند گردد.

این مدل دارای دو پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد. از طریق پورت USB می‌توان یک درایو حافظه مانند فلش مموری را به تلویزیون متصل کرد و از فایل‌های خود استفاده کرد. پورت HDMI نیز اتصال سایز لوازم صوتی و تصویری را به تلویزیون ممکن می‌سازد.

فروش ویژه انواع تلویزیون هوشمند دوو

فروش ویژه انوع تلویزیون هوشمند اسنوا

فروش ویژه انواع تلویزیون هوشمند جی پلاس

فروش ویژه انواع تلویزیون هوشمند تی سی ال

فروش ویژه انواع تلویزیون ایکس ویژن

  • ستاره علوی
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی

کرم دورچشم جوان‌ساز و رفع‌کننده تیرگی لدورا 30 میلی لیتر

کرم دورچشم جوان‌ساز و رفع‌کننده تیرگی لدورا 30 میلی لیتر

کرم دورچشم جوان‌سازی و رفع‌کننده تیرگی لدورا 30 میلی لیتر، ترمیم کننده تیرگی و پیری دورچشم اطراف چشم میباشد.

این محصول یکی از بهترین آب‌رسانی برای شادابی و جوانسازی پوست برای اطراف چشم است.

برای تولید این کرم از ناب ترین و مؤثرترین مواد طبیعی (ارگانیک) تشکیل شده است.

بدلیل اینکه پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس بوده زودتر نسبت به نواحی مختلف صورت دچار خشکی و کم آبی و آسیب میشود. به همین دلیل برای برطرف کردن خشکی و پیری دور چشم، این کرم توصیه میشود.

این کرم برای افراد بالای 20 سال برای پیشگیری از آسیبهای اطراف چشم مناسب است.

ترکیبات خاص این کرم عبارتند از : روغن جوجوبا، روغن کرچک، روغن دانه آفتابگردان، پنتنول، بتائین، اسیدهای آمینه ضروری

ترکیبات منحصر به فرد و مؤثر به ­کار­رفته در این محصول، میتواند علاوه بر جوان­سازی و کاهش چین و چروک، تیرگی های دور چشم را نیز برطرف کند.

علاوه بر استفاده در اطراف چشم از این کرم برای کاهش خطوط دور لب هم استفاده میشود.

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

محصولات لدورا را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، کرم دور ‌چشم لدورا را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • ستاره علوی
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی

تونیک تقویت‌کننده رشد موی سر حاوی مالتودکسترین لدورا

تونیک تقویت‌کننده رشد موی سر حاوی مالتودکسترین لدورا

ژنتیک نقش مهمی را در داشتن موهایی زیبا ایفا میکند اما مراقبت‌های شما برای موهای سالم و زیبا بسیار مهم تر است.

همواره زیبایی مو یکی از دغدغه های امروز انسان ها شده است. از مشکلات امروزه مو به کند شدن روند رویش مو و ضعیف شدن و ریزش مو میتوان اشاره کرد.

روش های گوناگونی برای پیشگیری و درمان این مشکل وجود دارد که یکی از بهترین و موثرترین روش ها استفاده از محلول های ضد ریزش و تقویت کننده میباشد.

تونیک تقویت‌کننده رشد موی سر حاوی مالتودکسترین لدورا یکی از محصولات بسیار موثر و مهم به شمار میرود.

در این محصول ترکیبات مؤثری برای تقویت فولیکول­ها و تحریک ریشه مو وجود دارد که در پیشگیری از ریزش، ضعیف شدن مو و رویش مجدد مو تاثیر دارد.

ترکیبات خاص این تونیک عبارتند از : مالتودکسترین، کافئین، عصاره رزماری، عصاره گزنه، ویتامین B5 و C، منتول، اتانول

مالتودکسترین از ترکیبات مهم این محصول میباشد که برای تقویت و رشد ریشه مو، تغذیه و درخشندگی ساقه مو میباشد.

عصاره رزماری، منتول، کافئین و ویتامین B5 از مواد مؤثر در این محصول هستند که باعث افزایش خون­رسانی در نتیجه بهبود تغذیه و اکسیژن ­رسانی به ریشه مو شده و به تبدیل ­شدن موهای نازک و کرکی به موهای ضخیم کمک می­کنند.

از ترکیبات دیگر این محصول، عصاره گزنه است که خاصیت بسیار مهمی در تقویت مو دارد. و باعث تحریک ریشه مو شده و موهایی که از دست رفته رو مجددا رشد میکند.

ویتامین C که از ترکیبات دیگر این تونیک است یکی از مهم­ترین عامل ریزش مو است، وجود این ویتامین در اطراف ریشه مو به افزایش جذب آهن کمک کرده و از این طریق از ریزش مو جلوگیری می­کند.

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

محصولات لدورا را که دارای سیب سلامت (تاییدیه  وزارت بهداشت) را با بهترین قیمت و مناسب ترین کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

باید درخرید لوازم آرایشی و بهداشتی دقت لازمه را به خرج داد زیرا که استفاده این محصولات ارتباط مستیقم با سلامت و زیبایی پوست و موی انسان دارد و به همین دلیل باید ازفروشگاهای معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیکی میباشد، خریداری کرد.

  • ستاره علوی
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی

تلویزیون UHD-4K LED اسنوا مدل SLD-50SA1270U

تلویزیون 50 اینچ UHD-4K LED اسنوا مدل SLD-50SA270U

تلویزیون های اسنوا دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد که در بازار ایران و بین مصرف کننده ها محبوبیت بالایی دارد و اگر بخواهیم به صورت کلی بگوییم تفاوت این سری تلویزیونهای اسنوا یعنی مدل های 260 و 270 و 280 فقط در رنگ بندی آن ها می باشد. که مدل های هوشمند این تلویزیون ها نیز با سری مدل های 560 و 580 به بازار عرضه شده است. که به راحتی میتوانید از انتخاب کلیک خریداری نمایید.

اسنوا به عنوان یک برند قدرتمند و مطرح در صنعت لوازم خانگی نسبت توسعه سبد محصولی خود اقدام نموده است. تلویزیون 50 اینچ UHD-4K LED اسنوا مدل SLD-SA270U یکی دیگر از محصولات خانواده تلویزیون های اسنوا است. این محصول دارای پنل های VA بوده و از لحاظ کنتراست تصویری واقعی و با شفافیت بالا  را به نمایش میگذارد.

تلویزیون 50 اینچ UHD-4K LED اسنوا مدل SLD-SA270U یکی از جدیدترین محصولات بدون فریم از خانواده اسنوا است. این تلویزیون اسنوا همراه با روزولوشن تصویر Ultra HD – 4K با مقدار  3840* 2160  توانایی پخش تصاویر باکیفیت را داراست.

محصولات اسنوا در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک با گارانتی رسمی انتخاب سرویس به تمامی مصرف کنندگان عرضه می گردد.

 

طراحی ظاهری

امروزه طراحی های خانه با سبک مینیمال ( Minimal ) به عنوان یکی از محبوبترین روش ها برای کسانی که به فکر افزایش زیبایی در کنار استفاده از طرح های نوین در دکوراسیون خود هستند مناسب است.

تلویزیون 50 اینچ UHD-4K LED اسنوا مدل SLD-SA270U با طراحی بدون قاب ( Frameless ) خود به روزترین محصول اسنوا است که از طراحی مینیمال استفاده شده است.

رنگ بندی نقره ای تلویزیون های سری 270U اسنوا یکی از ویژگی اختصاصی این مدل است. ترکیب رنگ در کنار طراحی بدون قاب زیبایی را به خانه شما هدیه خواهد داد.

یکی دیگر از ویژگی تلویزیون های 270U استفاده از پنل های IPS در سایز 43 اینچ و تجهیز سایز 50 اینچ به پنل VA است.

 

پنل تلویزیون با تکنولوژی VA برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به دنبال کیفیت تصویر در اتاق تاریک هستند و کسانی که نیاز به زاویه دید گسترده ندارند. این پنل بیشتر در تلویزیون های سامسونگ، تعدادی از تلویزیون های سونی و در بعضی از تلویزیون های اسنوا استفاده می شود.

 

سیستم صوتی

تلویزیون 50 اینچ UHD-4K LED اسنوا مدل SLD-SA270U مجهز سیستم به دوکاناله مجزا است که توان خروجی کلی صدایی برابر با 30 وات را تولید می‌کنند. حالت صدایی که اسپیکرهای این محصول ایجاد می نماید از حالت صدای دالبی دیجیتال (Dolby) و صدای فراگیر(Surrounds) بوده و مشاهده فیلم‌های با کیفیت را دو چندان لذت بخش نماید.

 

مزیت های اختصاصی

مهمترین ویژگی این تلویزیون پخش تصاویر با کیفیت تصویر Ultra HD است. این کیفیت تصویر اصلاحا دارای وضوح  بیش از 8 میلیون پیکسل است.

این تلویزیون ال ای دی اسنوا با تجهیز به گیرنده دیجیتال قوی داخلی (DBVT2) توانایی دریافت و پخش تصاویر را باکیفیت عالی را داراست.

تلویزیون 50 اینچ UHD-4K LED اسنوا مدل SLD-SA270U دارای امکاناتی نظیر ضبط برنامه تلویزیونی (PVR) ، ضبط تصاویر، راهنمای الکترونیک برنامه ماشین زمان، مگا داینامیک کنتراست و قابلیت اتصال به موبایل و تبلت از طریق کابل MHL است.

همچنین این مدل از تلویزیون های اسنوا دارای صدای مطلوب و درگاه های کامل از جمله اُپتیکال و ARC بوده و امکان اتصال تجهیزات جانبی از طریق سه ورودی HDMI  و دو ورودی USB برای پخش تصاویر و فایل های صوتی را دارد.

اگر نیازی به ویژگی های هوشمند ندارید اما از تلویزیون خود توقع امکانات کامل را دارید، قطعا این مدل یکی از بهترین گزینه های انتخاب برای شماست.

  • ستاره علوی
  • ۰
  • ۰

بخارپز

نقد و بررسی

بخارپز پارس خزر مدل FS-12000P

بخارپز پارس خزر مدل FS-12000P

بخارپز پارس خزر مدل FS-12000، یک دستگاه ساده است که  از بهترین بخارپز های پارس خزر است.

این محصول با حفظ ارزش مواد غذایی و از همه مهم تر عدم نیاز به روغن، باعث تهیه یک وعده غذایی سالم می ‌شود و استفاده از این دستگاه را توجیه می ‌کند.

این بخارپز با ظرفیت 12 لیتر دارای مخزن آب 1 لیتری دارای سه‌ طبقه مجزا با ظرفیت زیادی برای پخت مواد غذایی داراست.

این طبقات به‌ راحتی روی ‌هم سوار می ‌شوند و کفی‌ های مشبک آن ‌ها باعث جریان یافتن بخار بین طبقات و مواد غذایی می ‌شود.

از قابلیت های این دستگاه می توان نشانگر میزان آب، قابلیت استفاده به ‌صورت یک طبقه حجیم، دارای پنجره ‌ی نشانگر میزان آب و امکان اضافه نمودن آب در حین پخت، تایمر 60 دقیقه ‌ای زنگ‌ دار، دارای قطع کن خودکار، ظرف جمع ‌آوری عصاره مواد غذایی و با قابلیت جمع ‌آوری سیم در زیر بدنه دستگاه اشاره کرد.

بدنه اصلی از جنس پلاستیک وزن سبکی دارد و در عین‌ حال به‌ راحتی تمیز می‌ شود.

در جلوی دستگاه نشانگر میزان آب وجود دارد تا میزان آب موجود در مخزن بخارپز  نمایش داده می شود و در صورت نیاز در حین پخت به دستگاه آب اضافه کرد.

بخارپز پارس خزر با نشانگر میزان آب این قابلیت را ایجاد می ‌کند تا در حین عملیات پخت از ورودی آب دستگاه به میزان دلخواه آب اضافه شود.

تنظیمات این دستگاه توسط دکمه ‌های اطراف آن در جلوی دستگاه قابل انتخاب است. قابلیت قراگیری تخم مرغ به صورت ایستاده هنگام پخت نیز در این محصول ممکن می باشد.

با وجود سه طبقه ‌ی مجزا که روی هم سوار می ‌شوند، می ‌توان حجم زیادی از مواد غذایی را در کمترین زمان بخارپز کرد. طبقات بخار پز روی هم سوار می ‌شوند و روی آن ‌ها درب دسته‌ دار دستگاه قرار می ‌گیرد.

برای خروج بخار چند شیار باریک روی درب بخارپز طراحی شده است. علائم راهنمایی که روی بدنه ‌ی بخارپز حک شده‌ که زمان مناسب برای پخت انواع مواد غذایی را مشخص می‌ کند.

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

لوازم خانگی پارس خزر را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، تخم مرغ پز پارس خزر را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • ستاره علوی
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی

یخچال فریزر دوقلو امرسان هایلوکس سیلور 16 فوت

یخچال 16 فوت امرسان هایلوکس سیلور HIGH LUX

یخچال 16 فوت امرسان هایلوکس سیلور HIGH LUX محصولی جدید می باشد که توسط شرکت امرسان به بازار عرضه شده است.

شرکت امرسان این یخچال را با رنگ های سفید و طوسی روانه بازار کرده است.

یخچال دوقلو 16 فوت امرسان هایلوکس سیلور HIGH LUX بدون برفک می باشد و دارای کیفیت و قیمت بسیار مناسبی می باشد.

این محصول با بهره گیری از جدید ترین فناوری های دنیای لوازم خانگی دارای ظاهری زیبا و شیک می باشد.

این مدل دارای 7 طبقه و 1 کشو در یخچال است.

دو محفظه کشویی در یخچال وجود دارد که یکی از آن‌ها دارای تنظیمات کنترل رطوبت است که درجه رطوبت بهینه را انواع مواد غذایی می ‌توان تنظیم کرد و آن ‌ها را برای مدت زمان طولانی تری تازه نگه دارید.

این یخچال با حجم مناسب خود بهترین گزینه برای خانواده های بزرگ و پر جمعیت می باشد.

فاصله بین طبقات به گونه ای طراحی شده اند که بدون مشکل می توان مواد غذایی داخل یخچال جای داد.

طبقه بندی و تعبیه کشو باعث شده مواد غذایی راحت تفکیک شوند و مواد غذایی مورد نیاز به کمک این طبقه ‌بندی ها راحت ‌تر پیدا شوند.

بر روی درب این محصول نمایشگر دیجیتال که از فرمان‌ های لمسی پشتیبانی می ‌کند و به کمک آن می‌ توان تنظیمات دلخواه را انجام داد و تمامی تنظیمات انجام گرفته را در صفحه نمایشگر مشاهده کرد.

همچنین این محصول به قفل کودک مجهز شده تا از تغییرات ناخواسته جلوگیری کند.

از ویژگی های بارز این محصول مجهز شدن آن به آبریزر می باشد.

 

خدمات پس از فروش و ضمانت نامه

محصولات برند امرسان با ضمانت نامه رسمی و ارائه خدمات پس از فروش شرکت امرسان در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک به مشتریان عرضه می گردد.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • ستاره علوی
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی

یخچال فریزر دو قلو هیمالیا مدل آیس پول (سفید)

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل آیس پول سفید Himalia Icepool

امروزه خرید یک یخچال فریزر با کیفیت جزء دغدغه های مهم مصرف کنندگان آن است. شرکت هیمالیا با تولید محصول یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل آیس پول ICEPOOL توانسته است تمامی نیازهای یک خانواده را برطرف نماید.

مهمترین ویژگی یخچال فریزر آیس پول استفاده از تکنولوژی کنترل الکترونیکی هوشمند و تجهیز به سیستم عیب یاب است.

یکی دیگر از مزیت های این محصول مجهز شدن به یخساز و آبسردکن است تا شما را در روزهای گرم سال یاری نماید.

یخچال فریزر آیس پول هیمالیا در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک در دو رنگ سفید و سیلور (نقره ای) و با گارانتی رسمی شرکت هیمالیا به مصرف کنندگان عرضه میگردد.

 

طراحی ظاهری یخچال فریزر آیس پول

از برترین مزیت های رقابتی یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل آیس پول ICEPOOL می توان به استفاده از متدهای طراحی روز دنیا، دانش فنی و تکنولوژی تولید شرکت AEG آلمان و استفاده از استانداردهای اروپایی در آن اشاره نمود.

روی بدنه یخچال و فریزر یک کنترل پنل لمسی نصب شده است. شرکت هیمالیا در این محصول خود مانند اکثر تولیداتش از صفحه نمایش LED استفاده کرده است که به شما این امکان را می ‌دهد تا با استفاده از آن بتوانید از وضعیت دستگاه خود مطلع شوید همچنین این صفحه نمایشگر دارای یک پنل تنظیمات جهت تنظیم یخچال و فریزر به حالت ‌های دلخواه نیز است.

در نهایت این کنترل پنل که تمامی اطلاعات کارکرد یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل آیس پول را به نمایش می گذارد، بر زیبایی دستگاه نیز می افزاید.

در مدل ICEPOOL هیمالیا یخچال 4 طبقه و دو کشوی اختصاصی برای نگهداری از میوه و سبزیجات تعبیه شده است. فریزر این محصول نیز دارای 6 کشو و یک محفظه یخساز است. همچنین فریزر این دوقلو مجهز به محفظه Big Box نیز می باشد.

این محصول در هر دوکابین خود صد در صد نوفراست (بدون برفک) طراحی شده، تا دیگر نگران برفک زدن محصولتان نباشید.

در نهایت ویژگی فیلتر هوای استفاده شده در این محصول اطمینان از هوای تازه و تصفیه شده را به مصرف کنندگان خود هدیه می دهد.

 

سرمایش و انجماد سریع

یکی از امکاناتی که در اکثر یخچال فریزر‌ها مشاهده می ‌شود سیستم انجماد و سرمایش سریع می‌باشد که یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل آیس پول سفید ICEPOOL مجهز به این تکنولوژی نیز می باشد.

همانطور که از نام این سیستم مشخص است، با راه اندازی آن باعث سریع‌تر شدن زمان سرمایش و انجماد مواد‌غذایی می‌شود که به تازگی هر چه بهتر مواد‌غذایی نیز کمک شایانی می‌نماید.

 

ضمانت و خدمات پس از فروش

ضمانت 30 ماهه ی یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل آیس پول سفید Icepool از زمان نصب محصول بوده و گارانتی کالا برعهده شرکت پرتو سرد توان هیمالیا است.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی هیمالیا را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، یخچال فریزر هیمالیا را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • ستاره علوی