فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک

کلمات کلیدی

یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس

یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس

یخچال و فریزر تی سی ال

یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K715W

کولر گازی جی پلاس

ماشین ظرفشویی جی پلاس

اتو بخار تفال مدل FV 5692

نقرس و مواد غذایی ممنوعه برای افراد مبتلا به نقرس

بهترین نوع ماسک

رفتار اشخاص دارای اختلال سایکوپت

تفاوت مایکروویو و مایکروفر

اجاق گاز صفحه ای تکنوگاز مدل TH5930S

اجاق گاز صفحه ای تکنوگاز مدل TH5916G

هود تکنوگاز مدل TDG910B

هود آشپزخانه تکنوگاز مدل TDG909B

اجاق گاز شیشه ای مدل TTG-15960تکنو+

اجاق گاز مبله تکنوگاز مدل P1X96G5VC

طرز تهیه اسموتی انبه و موز

طرز تهیه شیک طالبی

طرز تهیه شیک انبه

طرز تهیه شیک نوتلا

اختلال سایکوپت

دهه اول محرم هیئت کجا برویم؟ 25 مرداد 1400

مدل های مختلف دروغ

یخچال فریزر جی پلاس مدل GRF-K515T

یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-K311S

یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K716BG

یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K726BG

یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-K311W

یخچال فریزر جی پلاس مدل GRF-K517W

۱۳۰ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1184 ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی‌ های شرکت زیرووات (Zerowatt) است که از طراحی زیبا، گرید انرژی +++A برخوردار است ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1184 WT ظرفیت 8 کیلوگرم از ماشین لباسشویی‌ های شرکت زیرووات (Zerowatt) است که از طراحی زیبا، مصرف بسیار پایین و امکانات مختلفی بهره می ‌برد.

سیستم ضد چروک و برخورداری از دیگ الماسه از مشخصات بارز این مدل است که نه ‌تنها چروک کمتری در لباس ‌های شسته یا آبکشی شده ایجاد می‌ کند، بلکه در مقایسه با مدل‌ های قدیمی‌ تر موجب کمترین آسیب یا فرسایش در البسه خواهد شد. سیستم هوشمند تنظیم دور خشک‌ کن نیز از دیگر مشخصات این مدل است.

از دیگر قابلیت‌های ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1184 WT ظرفیت 8 کیلوگرم که در کیفیت عملکرد آن مؤثر است می ‌توان به سیستم لکه ‌بری قوی و سیستم آب‌ گیری پیشرفته آن اشاره کرد.

یکی از مواردی که اخیراً به یکی از مشخصات قابل ‌توجه ماشین ‌های لباس‌ شویی تبدیل شده است، برنامه‌ های شستشوی متعدد و متنوع است، چرا که این برنامه ‌ها نه ‌تنها به میزان زیادی در کیفیت شستشو و بهینه‌ سازی مصرف مؤثر است، بلکه استفاده از این دستگاه را نیز ساده‌ تر می‌ سازد.

در این لباسشویی از برنامه ‌های شستشوی متنوعی تعریف شده که به راحتی قابل انتخاب است. پنل کنترلی این مدل نیز از کلیدهای تنظیم برنامه و تایمر برای استفاده آسان ‌تر از دستگاه بهره برده و یک نمایشگر LED نیز بر روی آن تعبیه شده که در مجموع در کنار دیگر امکانات و قابلیت‌ ها، می ‌تواند توجه سلیقه‌ های مختلف را به این دستگاه جلب نماید.

این لباسشویی حرفه‌ای علاوه بر طراحی ظاهری زیبا، امکانات مختلفی را برای کاربر میسر می‌سازد که ضمن افزایش کیفیت عملکرد، سهولت و سرعت این کار را تا حد زیادی تحت تأثیر قرار داده و مصرف انرژی را نیز کنترل می ‌نماید.

سیستم تشخیص میزان البسه و تنظیم زمان شستشو بر اساس آن از دیگر مشخصاتی است که به کاهش مصرف انرژی می ‌انجامد.

 

ضمانت کالا

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک با دارنده ی فروشگاه های زنجیره ایی حقیقی و با 25 سال سابقه درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، ضمن تضمین اصالت تمامی کالا ها، نوید خرید اینترنتی لذت بخشی را برای مشتریان به ارمغان می اورد.

  • ستاره علوی
  • ۰
  • ۰

تلویزیون ال ای دی دوو مدل Daewoo DLE-49H1800U

تلویزیون ال ای دی دوو مدل Daewoo DLE-49H1800U اگر قصد خرید یک تلویزیون باکیفیت تصویر 4K را دارید و یکی از گزینه هایتان تلویزیون های دوو است. این برند مدل ها و سایزهای متنوعی دارد.

تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-H1800U جدیدترین تلویزیون تولید شده در خانواده دوو است. تلویزیون های دوو متناسب با طیف وسیعی از مشتریان، تولید و روانه بازار میگردد.

این محصول دارای کیفیت تصویر اولترا اچ دی (Ultra HD-4K) است که کیفیت تصویر باورنکردنی را برای شما فراهم می آورد. وجود 2 درگاه USB برای اتصال فلش یا حافظه خارجی به همراه پشتیبانی از 3 درگاه ورودی HDMI از دیگر امکانات این محصول است.

تمامی محصولات دوو با گارانتی رسمی انتخاب سرویس در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

 

طراحی ظاهری

با بررسی به عمل آمده از تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-H1800U به قطع می توان گفت این محصول دوو طراحی بسیار زیبایی هم دارد و می‌تواند افزونه‌ی مناسبی برای دکوراسیون خانه باشد. پایه‌ها طوری طراحی شده‌اند که تلویزیون از رو به رو ظاهر جالبی داشته باشد. همچنین طراحی قاب این تلویزیون با کمترین حاشیه تصویر بی نهایت را برای بیننده تداعی می کند.

 

کیفیت تصویر

تلویزیون جدید دوو با کیفیت تصویر 4K امکان تماشای تصاویر را با کیفیت 8.2 مگاپیکسل را فراهم می کند. همچنین رزولوشن این دستگاه 3840 در 2160 می باشد که برای تماشای هر چیزی شما را به دلیل کیفیتش وادار به دقت درباره جزئیات می کند. نسبت تصویر این تلویزیون 16:9 می باشد که در کلاس جهانی استانداردی قابل قبول است. تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-H1800U به دلیل صفحه نمایش تخت با پنل IPS و زاویه دید 178 درجه می تواند شما را در مرکز صفحه خود قرار دهد.

 

گیرنده دیجیتال DVB-T2

نصب و تعبیه گیرنده‌ی دیجیتال داخلی در تلویزیون دوو مدل Daewoo H1800، مصرف کنندگان را از تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده‌ی جداگانه، بی‌نیاز می‌کند. گفتنی است که این گیرنده‌ی دیجیتال، به تیونر DVB-T2 برای دریافت بهتر امواج مجهز شده است.

 

فرمت های صوتی وتصویری تلویزیون دوو مدل Daewoo DLE-49H1800U

این محصول در کنار پخش تصاویر، یک مدیا پلیر نیز است و از فرمت های صوتی و تصویری مختلف پشتیبانی می نماید. درگاه های ورودی و خروجی مختلف این امکان را به کاربر می دهد تا برای اتصال دستگاه های دیگر و استفاده از امکانات آن بهره مند گردد.

این مدل دارای دو پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد. از طریق پورت USB می‌توان یک درایو حافظه مانند فلش مموری را به تلویزیون متصل کرد و از فایل‌های خود استفاده کرد. پورت HDMI نیز اتصال سایز لوازم صوتی و تصویری را به تلویزیون ممکن می‌سازد.

  • ستاره علوی
  • ۰
  • ۰

ماسک پودری اسپیرولینا روشن کننده لدورا هربال ۶ عددی

ماسک پودری اسپیرولینا روشن کننده لدورا، منبع غنی ویتامینC و آنتی ­اکسیدان ­ها میباشد.

این محصول جدا از آبرسانی قوی، پوست را شفاف و شاداب میکند.

برای تولید این ماسک پودری از ناب ترین و مؤثرترین مواد طبیعی(ارگانیک) تشکیل شده است.

ترکیبات خاص این اسکراب عبارتند از : پودر جلبک اسپیرولینا (جلبک سبزآبی)، پودرخامه، نشاسته، آرد برنج، ژلاتین

این ماسک پودری علاوه بر بازسازی، باعث کم شدن لک و مک و شفافیت پوست میشود.

ماسک پودری اسپیرولینا، پروتئین، ویتامین B و مواد معدنی زیادی دارد به همین دلیل باعث مقاومت پوست شده و چین و چروک پوست را به تعویق می اندازد.

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

محصولات لدورا را که دارای سیب سلامت (تاییدیه  وزارت بهداشت) را با بهترین قیمت و مناسب ترین کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

باید درخرید لوازم آرایشی و بهداشتی دقت لازمه را به خرج داد زیرا که استفاده این محصولات ارتباط مستیقم با سلامت و زیبایی پوست و موی انسان دارد و به همین دلیل باید ازفروشگاهای معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیکی میباشد، خریداری کرد.

  • ستاره علوی
  • ۰
  • ۰

شامپو گیاهی مناسب موهای معمولی لدورا هربال

ژنتیک نقش مهمی را در داشتن موهایی زیبا ایفا میکند اما مراقبت‌های شما برای موهای سالم و زیبا بسیار مهم تر است.

همواره زیبایی مو یکی از دغدغه های امروز انسان ها شده است. از مشکلات امروزه مو به ضعیف شدن و ریزش مو میتوان اشاره کرد.

روش های گوناگونی برای پیشگیری و درمان این مشکل وجود دارد که یکی از بهترین و موثرترین روش ها استفاده از شامپو گیاهی مناسب برای موهای معمولی میباشد.

در این محصول ترکیبات مؤثری برای تقویت فولیکول­ها تقویت ریشه مو وجود دارد که باعث افزایش خونرسانی به فولیکول مو و محکم شدن ریشه مو شده است.

همچنین مواد ارگانیک موجود در این شامپو جدا از تمییزی مو، مو را تقویت و احیا کرده و از خارش سوزش سر پیشگیری و به پرپشتی و براقیت مو کمک می­کند.

ترکیبات خاص این شامپوگیاهی عبارتند از : عصاره سدر، عصاره برگ مورد، عصاره حنا، عصاره گل ختمی، عصاره رزماری، عصاره آلوئه ورا، عصاره میوه مورد، عصاره بابونه، عصاره سبوس برنج، دی پنتنول، روغن آرگان

ترکیب عصاره سدر برای خشکی و موخوره، خوش ‌حالت شدن و نرم­ کنندگی مو موثر است و باعث تقویت و پیشگیری از ریزش مو می ­شود. همچنین پاک ­کننده کف سر، ضد التهاب و خنک­ کننده است.

عصاره آلوئه‌ورا ترکیب مهم این محصول که حاوی ویتامین­های C، A و E است این ویتامینها برای فولیکول­ های مو و داشتن موهایی براق مؤثر است و از آسیب­های ناشی از نور خورشید به موها جلوگیری میکند. ویتامین B12 و فولیک‌ اسید هم در ژل آلوئه‌ ورا موجود است که هر دو از ریزش مو پیشگیری می­کند.

از دیگر فواید این گیاه تسکین خارش پوست سر، ضد التهاب، درمان شوره میباشد.

روغن آرگان در این شامپو با داشتن مقادیر زیادی ویتامین E، امگا ۹ و امگا ۳ به کاهش آسیب ها و شکنندگی مو کمک کرده و باعث حفظ رطوبت طبیعی مو می­ شود.

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

محصولات لدورا را که دارای سیب سلامت (تاییدیه  وزارت بهداشت) را با بهترین قیمت و مناسب ترین کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

باید درخرید لوازم آرایشی و بهداشتی دقت لازمه را به خرج داد زیرا که استفاده این محصولات ارتباط مستیقم با سلامت و زیبایی پوست و موی انسان دارد و به همین دلیل باید ازفروشگاهای معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیکی میباشد، خریداری کرد.

  • ستاره علوی
  • ۰
  • ۰

سالاد ساز پارس خزر مدل Jupiter

سالاد ساز پارس خزر مدل Jupiter یک افزونه کاربردی برای خرد کردن مواد غذایی ترد و سفت است.

سالاد ساز پارس خزر مدل Jupiter یک افزونه کاربردی برای درست کردن سالاد و خردکردن مواد غذایی ترد و سفت و مناسب برای رنده کردن مواد غذایی می باشد.

این محصول می ‌تواند بر روی بدنه چرخ‌ گوشت ‌های شرکت پارس خزر مدل ‌های : 1200، 1400، 1500 و 1600 نصب و مورد استفاده قرار گیرد.

دارای گوشت کوب پلاستیکی، سینی ، گلویی پلاستیکی و به همراه کاردک پلاستیکی سفید رنگ جهت سهولت در برداشتن مواد غذایی از روی تیغه‌ ها نیز هست.

تیغه برشی رنده ریز مناسب برای رنده کردن سیب ‌زمینی، هویج، سیب، خیار، خیار شور، شلغم، تخم‌مرغ پخته، کدو، بادمجان، گوجه ‌فرنگی و سایر میوه‌ های سفت می باشد.

پارس خزر تولید کننده و عرضه ‌کننده ‌ی لوازم خانگی برقی جز برند محبوب ایرانیان می باشد که به خاطر کیفیت بالای ساخت محصولاتش به‌ خوبی شناخته شده و طرفداران زیادی دارد.

این شرکت علاوه‌ بر این در خدمات‌ رسانی به مشتریانش نیز خوب عمل کرده و آن ‌ها را راضی نگه می ‌دارد.

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

لوازم خانگی پارس خزر را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، سالاد ساز پارس خزر را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد

  • ستاره علوی
  • ۰
  • ۰

لباسشویی دوو سری ذن لایف مدل DWK-LIFE82TS

شرکت نام آشنای دوو (Daewoo) به دنبال افزایش کارایی و زیبایی ظاهری محصولات خود، اقدام به تولید لباسشویی های سری ذن لایف (Zen Life) نمود.

در نگاه اول به محصولات این سری، طراحی بسیار زیبا و کم نقص آن چشمتان را خیره می کند.

درب بزرگ طراحی شده در این لباسشویی ها، استفاده از دستگاه را راحت تر کرده است.

ویژگی محصولات سری ذن لایف به امکانات ظاهری محدود نشده است.

استفاده از نسل جدید موتورهای بدون تسمه موسوم به دایرکت درایو (DirectDrive) که کمترین لرزش و صدا را ایجاد می کند، مهمترین قابلیت این سری محصولات به حساب می آید. دور موتور در این دستگاه ها 1400 دور در دقیقه است.

 

سیستم شست و شوی پاششی (Clean Jet Shower)

از ویژگی های مهم دیگر این سری می توان به سیستم شستشوی پاششی برای شستشوی بهتر البسه اشاره کرد.

از طریق پنل و صفحه نمایش لمسی تعبیه شده در قسمت جلوی لباسشویی، به آسانی به تمامی تنظیمات دلخواه خود دسترسی خواهید داشت.

اما مهمترین نکته در مورد طراحی این سری از لباسشویی ها ، مصرف کم انرژی آن است. درجه مصرف انرژی این دستگاه ها +++A است.

ماشین لباسشویی دوو مدل LIFE82TS با دور موتور 1400 دور در دقیقه، یکی از محصولات تولید شده توسط کمپانی نام آشنای کره ای دوو می باشد.

این لباسشویی سری ذن لایف به دلیل داشتن ظرفیت 8 کیلویی، برای منازل متوسط و یا پرجمعیت مناسب خواهد بود و بطور کلی، محصولی مناسب با عملکرد و بهر‌ه‌وری مناسب به شمار می رود.

 

دیگ زمری

یکی از مهمترین بخشهای هر لباسشویی دیگ آنها می باشد. دیگ تعبیه شده برای این لباسشویی دوو که ظرفیت قابل ملاحظه‌ای دارد، نسل جدید درام (Emerald Drum) است که از صدمه دیدگی البسه جلوگیری می نماید و اصطکاک میان لباس ‌های درحال شستشو و دیواره را به حداقل میزان ممکن می رساند.

 

تکنولوژی دایرکت درایو (Direct Drive)

در این تکنولوژی تسمه از موتور ماشین لباسشویی دوو مدل LIFE82TS حذف شده و موتور مستقیما به دیگ شستشوی لباس متصل شده است.

این تکنولوژی لرزش و صدای موتور را کاهش داده و بالطبع مشکلات خرابی تسمه رانیز کم می کند، همین امر موجب کاهش هزینه های ناشی از خرابی تسمه نیز می شود.

این تکنولوژی مصرف انرژی را کاهش داده و در نهایت باعث افزایش عمر ماشین لباسشویی می شود.

از سویی دیگر با حذف تسمه و تجهیزات جانبی، علاوه بر کاهش انرژی مصرفی، فضای داخلی ماشین لباسشویی بیشتر شده و بنابراین می توان ظرفیت ماشین لباس شویی و دیگ آن را نیز افزایش داد.

داشتن ظرفیت شستشوی بالاتر این امکان را فراهم می کند تا در هر بار استفاده از ماشین لباسشویی، بتوانید حجم بیشتری از لباس را با اندازه های بزرگتر مانند پتوها و ملحفه با صرف انرژی کمتر، بشویید.

 

فناوری نانو سیلور (NANO SILVER)

در این لباسشویی سری ذن لایف سیستم نانو سیلور، با استفاده از نانو ذرات نقره، باکتری های لباس را از بین می برد.

تکنولوژی سیلور نانو به معنای استفاده از ذرات نقره در ابعاد ۰.۱ تا ۱۰۰ نانومتر است.

این بخش از دستگاه میتواند به مدت ده سال برای ضد عفونی نمودن و استریل نمودن پارچه ها مورد استفاده قرار گیرد.

مزایای استفاده از سیستم سیلور نانو از بین بردن بوهای نامطبوع، صرفه جویی درهزینه برق و ایجاد منطقه عاری از باکتری است.

 

سیستم حباب ساز Air Bubble System

در لباسشویی های دوو ذن لایف Life82TS از سیستم حباب ساز به خوبی بهره برداری شده است.

حباب در هنگام فرآیند شست و شوی موجب ورود مواد شوینده به الیاف البسه شده و کیفیت شست و شوی را افزایش میدهد.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی دوو را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، ماشین لباسشویی دوو را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد

  • ستاره علوی
  • ۰
  • ۰

ماشین لباسشویی دوو سری پریمو مدل DWK-Primo81

ماشین لباسشویی دوو سری پریمو مدل DWK-Primo81 یکی از محبوبترین لباسشویی های موجود در بازار است.

این لباسشویی با استفاده از موتورهای دایرکت درایو (Direct Drive) و با حذف تسمه و طراحی فوق پیشرفته بدنه دستگاه (Eco Body) ضد لرزش (که در طراحی آن دیوارهای جانبی به طور ویژه تغییر یافته اند) موجب ثبات بیشتر دستگاه و همچنین عملکرد بی صدای لباسشویی در حین کار می گردد.

همچنین رتبه مصرف انرژی ماشین لباسشویی دوو سری پریمو مدل DWK-Primo81 در پایین ترین سطح و در رده انرژی +++A قرار گرفته است‌.

این محصول در رنگ های سفید و نقره ای عرضه می گردد.

لباسشویی های درب از جلو دوو  (Daewoo) با آخرین تکنولوژی تولید در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک به صورت نقد و اقساط برای همه مصرف کنندگان عرضه میگردد. انتخاب کلیک تضمین می نماید تمامی محصولات دارای گارانتی شرکت انتخاب سرویس حامی از اصالت کالا برخوردار است.

 

موتور Direct Drive دایرکت درایو چیست؟

موتور Direct Drive مستقیما به دیگ متصل شده و آن را حرکت داده، لرزش و صدای دستگاه را پائین آورده و عمر ماشین لباسشویی را بیشتر می کند.

از سویی دیگر با حذف تسمه و تجهیزات جانبی، علاوه بر کاهش انرژی مصرفی، فضای داخلی ماشین لباسشویی بیشتر شده و در نتیجه می توان ظرفیت ماشین لباسشویی و دیگ آن را نیز افزایش داد.

ظرفیت شستشوی بالاتر این امکان را فراهم می کند تا در هر بار استفاده از ماشین لباسشویی، بتوانید حجم بیشتری از لباس را با اندازه های بزرگتر مانند ملحفه با صرف انرژی کمتر، بشویید.

لباسشویی دوو سری پریمو، که موتورهای بدون تسمه یا همان دایرکت درایو ها هستند دارای مزایای مختلفی  می باشند، از جمله:

  • بهبود راندمان موتور با حذف تسمه
  • کاهش لرزش لباسشویی باتوجه به بالانس شدن وزن موتور
  • با توجه به قطر زیاد سیم پیچ و جریان مستقیم DC احتمال خرابی این موتورها بسیار کم است

 

دیگ زمردی (Emerald Drum) چیست ؟ 

محفظه‌ی استوانه‌ای شکل (Drum) این ماشین لباسشویی کامل‌ترین و پیشرفته ترین نوع این محصول است و مهمترین ویژگی آن صرفه‌جویی در آب مصرفی است.

این دِرام دارای برآمدگی های بیضی شکل است و به همین‌خاطر Emerald Drum (درام زمردی) نام‌ گرفته است.

این برآمدگی شست و شویی همانند اثرانگشت را ایجاد نموده تا ضمن حفظ حفاظت از الیاف البسه در هنگام شستشو، کیفیت شستشوی را بالا می برد.

طراحی منحصر به فرد دیگ شستشو (درام زمرد) در این محصول موجب افزایش سطح تماس البسه و مواد شوینده شده و علاوه بر افزایش کیفیت شستشو، از صدمه دیدن الیاف لباس ها جلوگیری می کند.

 

اسپری مستقیم آب و مواد شونده بر روی البسه (Clean jet shower)

اسپری مستقیم ترکیبی از آب و مواد شوینده توسط یک نازل قدرتمند موجب خواهد شد مواد شوینده به کلیه قسمت های محفظه شستشو رسیده و علاوه بر افزایش عملکرد شستشو موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش زمان شستشو خواهد شد.

 

سیستم حباب ساز جهت افزایش کیفیت شستشو (Air Bubble)

آب و مواد شوینده پس از ترکیب بصورت میلیون ها حباب هوا درآمده وارد مخزن شستشو می گردد.

به سبب اینکه حباب ها قدرت پاک کنندگی بالایی دارند علاوه بر افزایش قدرت پاکیزگی، امکان شستشوی لباس ها در آب سرد نیز میسر می شود که موجب کاهش مصرف انرژی می گردد.

 

عملکرد تکنولوژی نانو سیلور (Nano Silver) در لباسشویی چگونه است؟

ماشین لباسشویی 8 کیلوگرمی دوو سری پریمو مدل DWK-Primo81 های ساخته شده با استفاده از این تکنولوژی، قادر به از بین بردن بیش از 650 نوع باکتری است.

این تکنولوژی در ماشین لباسشویی حدود 400 میلیارد یون نقره را هنگام شستشو آزاد نموده و به این ترتیب خاصیت استریل کنندگی آن 99 درصد است.

جالب است بدانید این خاصیت ضد باکتری تا 30 روز پس از شستشو در لباس باقی می‌ماند.

 

رتبه مصرف انرژی در لباسشویی به چه معناست؟

رتبه درج شده بر روی برچسب انرژی لباسشویی یکی از مهترین مشخصات یک لباسشویی است، چرا که با مصرف روزانه این دستگاه مسئله میزان مصرف انرژی آن همواره برای خانواده ها مطرح می گردد.

لباسشویی ها اعم از درب از جلوْ درب از بالا ، دو قلو و .. همگی در آزمایشگاه های مجهز مورد آزمایش و مطالعه قرار گرفته و پس از چند مرحله آزمایش کارشناسان آن دستگاه را در یک گروه مصرف انرژی دسته بندی می نمایند.

این رتبه بندی به صورت انگلیسی از A+++ تا G انجام می شود و به ترتیب A+++ بهترین و G ضعیف ترین رتبه را در لیست به خود اختصاص داده است.

در واقع هرچه به G نزدیک می شویم میزان مصرف انرژی بالاتر می رود.

  • ستاره علوی
  • ۰
  • ۰

اجاق گاز صفحه ای تکنو گازمدل TH5916G

شرکت تکنو گاز از بدو تاسیس تا به امروز، همواره در دهه های مختلف تغییرات بدیعی را رهبری نموده و با هدف تسخیر بازارهای بین المللی،یکی از برندی منحصر به فرد در بازار لوازم خانگی می باشد.

شبکه های چدنی این اجاق گاز کارایی بسیار بالایی دارند و با توجه به طراحی بهینه آنها ،ظاهری بسیار جذاب دارند که میتوانند جلوه بسیار قشنگی به اشپزخانه شما بدهند.

انتخاب درست و با دقت اجاق گاز  تکنو گاز که یکی از مهم ترین وسایل منزل است مطابق با شرایط آشپزخانه، تعداد نفرات خانوار، بودجه و فضای آشپزخانه بسیار با اهمیت است.

تکنوگاز با تولید انواع اجاق گاز های کابینتی ، هاب ، فر های تو کار و محصولاتی مطابق با سلیقه های جوامع مختلف، توانست در مسیر هموار بازارهای صادراتی قرار گیرد و شهرت و اعتبار زیادی را در سراسر جهان از آن خود سازد.

 

از مزایای این اجاق گاز رومیزی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

این اجاق گاز دارای سیستم ترموکوپل بسیار با کیفیت و استاندارد است و به همین علت فوق العاده ایمن می باشد .

این اجاق گاز بسیار کم جا است و فضای زیادی را از آشپزخانه اشغال نمی کند. بسیار زیبا هستند و طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها را بسیار لوکس و مدرن می کنند.

این اجاق گاز مجهز به سیستم ترموکوپل میباشند که ایمنی بسیار بالایی برای شما واعضای خانواده فراهم میکند .

یکی دیگر از مزایای اجاق گازی های صفحه ای این است که اجاق گاز های صفحه ای نسبت به اجاق گاز های مبله فضای بسیار کمتری را اشغال میکنند .

اگر فضای اشپزخانه شما کوچک باشد شما میتوانید با استفاده از اجاق گازهای صفحه ای تکنو گاز بهترین تجربه پخت و پز را اشته باشید .

ولوم های باکالیت استفاده شده در این اجاق گاز در برابر حرارت بسیار مقاوم هستند  و عمر بسیار بالایی دارند.

 

ویژگی های اجاق گاز صفحه ای تکنو گازمدل TH5916G 

شبکه های چدنی با پایه لاستیکی
شیر ایمن
فندک الکترونیکی
مجهز به سیستم ترموکوپل
گاز 5 شعله 90سانت
شعله پلوپز سمت چپ
استیل ضد زنگ

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی تکنو را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه، تنها از طریق انتخاب کلیک تهیه کنید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد یک مساله مهم در خرید لوازم خانگی است که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع،اجاق گاز صفحه ای تکنو را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

به غیر از ضمانت نامه رسمی شرکت ها برای خدمات به مشتری بدانید که فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک با دارنده ی فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، ضمن تضمین اصالت تمامی کالا ها، نوید خرید اینترنتی لذت بخشی را برای مشتریان به ارمغان می آورد.

  • ستاره علوی
  • ۰
  • ۰

اجاق گاز صفحه ای تکنو گاز مدل TH5930S

این مدل با نمای ظاهری استیل و 5 مشعل، یکی از محصولات سری جدید ایتالیایی با توجه به راندمان احتراق بالا و آلایندگی بسیار کمتر نسبت به مدل های دیگر حتی در بین برند های رقیب ، انتخابی بسیار مناسب و با توجه به قیمت بسیار مناسبی که دارد یکی از بهترین محصولات تکنو گاز ایتالیا میباشد .

اجاق گاز صفحه ای تکنو گاز مدل TH5930S به دلیل قرار دادن ولوم های باکالیت بر روی این اجاق گاز آنها را در برابر حرارت بسیار مقاوم طراحی کرده تا در مقابل دما و داغی بالای اجاق گاز آسیبی به ولوم ها وارد نگردد .

همچنین از دیگر مزایای اجاق گاز صفحه ای تکنو گاز مدل TH5930S می توان به سیستم ایمنی ترموکوپل اشاره کرد و عملکرد این تکنولوژی بدین گونه است که در صورت سر ریز کردن مواد غذایی، بصورت اتوماتیک جریان گاز را قطع می نماید .

شبکه های چدنی این اجاق گاز کارایی بسیار بالایی دارند و با توجه به طراحی بهینه آنها ،ظاهری بسیار جذاب دارند که میتوانند جلوه بسیار قشنگی به اشپزخانه شما بدهند.

اجاق گاز رومیزی تکنو گاز در ابعاد عرض 50cm و طول 90cm ساخته شده و شعله پخش کن تعبیه شده بر روی گاز صفحه ای تکنوگاز از جنس چدن با کارایی بالا و طراحی بهینه همراه با سر شعله های ساباف ایتالیا می باشد.

انتخاب درست و با دقت اجاق گاز  تکنو گاز که یکی از مهم ترین وسایل منزل است مطابق با شرایط آشپزخانه، تعداد نفرات خانوار، بودجه و فضای آشپزخانه بسیار با اهمیت است.

برند تکنو  گاز از بدو تاسیس تا به امروز، همواره در دهه های مختلف تغییرات بدیعی را رهبری نموده و با هدف تسخیر بازارهای بین المللی، برندی منحصر به فرد در بازار لوازم خانگی می باشد.

تکنوگاز با تولید انواع اجاق گاز های کابینتی ، هاب ، فر های تو کار و محصولاتی مطابق با سلیقه های جوامع مختلف، توانست در مسیر هموار بازارهای صادراتی قرار گیرد و شهرت و اعتبار زیادی را در سراسر جهان از آن خود سازد.

 

از مزایای این اجاق گاز رومیزی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

این اجاق گاز دارای سیستم ترموکوپل بسیار با کیفیت و استاندارد است و به همین علت فوق العاده ایمن می باشد .

این اجاق گاز بسیار کم جا است و فضای زیادی را از آشپزخانه اشغال نمی کند. بسیار زیبا هستند و طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها را بسیار لوکس و مدرن می کنند.

این اجاق گاز دارای سنسورهای دیجیتال و اتوماتیک میباشند که ایمنی بسیار بالایی برای شما فراهم میکند .

یکی دیگر از مزایای اجاق گازی های صفحه ای این است که اجاق گاز های صفحه ای نسبت به اجاق گاز های مبله فضای بسیار کمتری را اشغال میکنند .

اگر فضای اشپزخانه شما کوچک باشد شما میتوانید با استفاده از اجاق گازهای صفحه ای تکنو گاز بهترین تجربه پخت و پز را اشته باشید .

ولوم های باکالیت استفاده شده در این اجاق گاز در برابر حرارت بسیار مقاوم هستند  و عمر بسیار بالایی دارند.

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی تکنو را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه، تنها از طریق انتخاب کلیک تهیه کنید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد یک مساله مهم در خرید لوازم خانگی است که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع،اجاق گاز صفحه ای تکنو را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

به غیر از ضمانت نامه رسمی شرکت ها برای خدمات به مشتری بدانید که فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک با دارنده ی فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، ضمن تضمین اصالت تمامی کالا ها، نوید خرید اینترنتی لذت بخشی را برای مشتریان به ارمغان می آورد

  • ستاره علوی
  • ۰
  • ۰

اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SS-19568

اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SS-19568 یکی از محصولات سری جدید ایتالیایی با راندمان احتراق بالا و آلایندگی کمتر است و طراحی فوق العاده که این شرکت مطرح به بازار عرضه نموده است.

اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SS-19568 مدل در ابعاد 510*890 میلیمتر تولید شده و شعله پخش کن تعبیه شده بر روی این محصول اسنوا از جنس چدن با کارایی بالا و طراحی بهینه همراه با سرشعله های ساباف ایتالیا می باشد. با زیبایی مثال زدنی رضایتمندی مشتری را به ارمغان اورده است.

اسنوا به دلیل قرار دادن ولوم ها بر روی گاز صفحه استیل آنها را از نوع باکالیت مقاوم در برابر حرارت طراحی کرده تا در مقابل دما و داغی بالای گاز، آسیبی به ولوم ها وارد نگردد. همچنین از دیگر مزایای اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SS-19568 میتوان به سیستم ایمنی ترموکوپل اشاره کرد و عملکرد این تکنولوژی بدین گونه است که در صورت سرریز، بصورت اتوماتیک گاز را قطع می نماید.

شرکت اسنوا در ایران از بدو تاسیس تاکنون، همواره در دهه های مختلف تحولات بدیعی را رهبری نموده و با هدف تسخیر بازارهای بین المللی، برندی منحصر به فرد در بازار لوازم خانگی می باشد.

اسنوا با تولید انواع اجاق گازهای کابینتی، هاب، فرهای تو کار و محصولاتی مطابق با سلیقه های جوامع مختلف، توانست در مسیر هموار بازارهای صادراتی قرار گیرد و شهرت و اعتبار زیادی را در سراسر جهان از آن خود سازد. اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SS-19568 از سری محصولات بسیار با کیفیت است که دارای طراحی زیبایی میباشد. این اجاق اسنوا گاز دارای مشعل های دیفندی 5 شعله، رویه یک تکه حرفه ای با زاویه 90 درجه است.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی اسنوا را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه، تنها از طریق انتخاب کلیک تهیه کنید. گارانتی معتبر و قابل اعتماد یک مساله مهم در خرید لوازم خانگی است که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، اجاق گاز اسنوا را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند. به غیر از ضمانت نامه رسمی شرکت ها برای خدمات به مشتری بدانید که فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک با دارنده ی فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، ضمن تضمین اصالت تمامی کالا ها، نوید خرید اینترنتی لذت بخشی را برای مشتریان به ارمغان می آورد.

  • ستاره علوی